Την ηλεκτρονική ανάλυση κλήσεων θα τη βρείτε στο My home account, στην ενότητα «λογαριασμοί & πληρωμές» στην «ανάλυση τελευταίων 6 λογαριασμών». Στην ανάλυση κλήσεων θα βρείτε τις εξής πληροφορίες:

Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να ζητήσετε «Απόκρυψη 3 τελευταίων ψηφίων» της έντυπης ανάλυσης κλήσεων που λαμβάνετε κάθε μήνα με το λογαριασμό σας, μέσα από την ενότητα «προϊόντα & υπηρεσίες» στο My home account.
Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε  στην εξυπηρέτηση πελατών στο 13844.