Οι συχνές διακοπές της σύνδεσης μπορεί να οφείλονται στις αυτόματες προσαρμογές της ταχύτητας διασύνδεσης προκειμένου να επιτευχθεί πιο σταθερή σύνδεση στην υψηλότερη δυνατή ταχύτητα (αυτή η διαδικασία ονομάζεται «συγχρονισμός»).

Η διαδικασία του συγχρονισμού απαιτεί τη διακοπή της σύνδεσης για 20” - 60” ώσπου να συγχρονίσει το modem σας σε μια σταθερή ταχύτητα.  Κατά την προσπάθεια  «συγχρονισμού» θα παρατηρήσετε τη λυχνία «συγχρονισμού»  στο modem / router σας αναβοσβύνει.

Η λυχνία συγχρονισμού είναι η λυχνία:
• «ADSL» στο  NetFasterWlan ή NetFasteR IAD ή NetFasteR IAD 2 (Vodafone Home double play)
• «WAN» στο JetSpeed 520+ / NetFasteR 5200 (Vodafone Home adsl)
• «Power / DSL» στο Fritz 7140 (Vodafone Home double play).

Σε περίπτωση που αυτές οι διακοπές είναι αρκετά συχνές ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Βεβαιωθείτε ότι έχετε τοποθετήσει φίλτρα σε όλες τις ενεργές τηλεφωνικές συσκευές /fax/συναγερμός στο χώρο σας.  Αν δεν έχετε παρεμβάλει φίλτρο έστω και μεταξύ μια τηλεφωνικής συσκευής και πρίζας τηλεφώνου, ενδεχομένως να έχετε προβλήματα συχνών αποσυνδέσεων.


Βεβαιωθείτε ότι μεταξύ του modem/router σας και της τηλεφωνικής πρίζας έχετε παρεμβάλει ένα διαχωριστή (splitter).

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσει το τηλεφωνικό καλώδιο του modem / router σας στην υποδοχή ADSL του διαχωριστή και ότι το τηλεφωνικό καλώδιο που «έρχεται» από την πρίζα συνδέεται στην υποδοχή LINE του διαχωριστή.
Κάντε μια επανεκκίνηση του modem / router σας, αποσυνδέοντάς το από το ηλεκτρικό ρεύμα για 30 περίπου δευτερόλεπτα και στη συνέχεια συνδέστε το ξανά.
Αν η σύνδεσή σας είναι ασύρματη (wi-fi) δοκιμάστε εναλλακτικά να συνδέσετε το PC με το modem / router χρησιμοποιώντας το καλώδιο Ethernet.

Αφαιρέστε το Router από την παροχή ρεύματος για 2 με 5 λεπτά και στην συνέχεια επανασυνδέστε το και αφού σταθεροποιηθούν οι ενδεικτικές λυχνίες του προσπαθήστε να ξανασυνδεθείτε στο Internet. 
Απομακρύνετε ηλεκτρικές συσκευές που ενδεχομένως προκαλούν ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές στο modem/router (π.χ. ασύρμ. τηλέφωνο και βάση του,  φούρνος μικροκυμάτων, σεσουάρ).
Δοκιμάστε να συνδέσετε το modem/router σας στην «κεντρική τηλεφωνική πρίζα» του σπιτιού σας, παρεμβάλλοντας φυσικά το διαχωριστή (βλ. σχήμα).  Η «κεντρική» πρίζα του σπιτιού σας, είναι η πρώτη πρίζα σας όπου καταλήγει το χάλκινο τηλεφωνικό καλώδιο του ΟΤΕ στο σπίτι σας.  Για τον εντοπισμό της «πρώτης τηλεφωνικής» πρίζας σας θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον ηλεκτρολόγο που έκανε την εγκατάσταση στο σπίτι σας.

 

Πόσο χρήσιμο σας φάνηκε το συγκεκριμένο άρθρο;